Your search results

Компанія Landhouse надає клієнтам додаткові послуги:

  • Допомога в зборі та оформленні документів по введенню в експлуатацію в Київській області нового будинку.
  • Створення фахівцями детального плану ділянки і його подальше затвердження.
  • Узаконення самобуду в Києві та області.
  • Допомога в правильному оформленні будівельного паспорту в Київській області для вашого майбутнього будинку.
  • Професійне і швидке оформлення Повідомлення про початок проведення робіт зі зведення нової будівлі.

Ми допомагаємо правильно провести введення в експлуатацію:

Об’єктів капітального будівництва;

Житлових приміщень;

Надаємо допомогу в оформленні повідомлення про старт різного роду будівельних робіт.

Залишити заявку

Наші фахівці з багаторічним стажем допоможуть вам швидко і правильно зібрати всі необхідні для узаконення будівництва документи, що заощадить вам масу часу і коштів.

Завдяки професіоналізму наших працівників і отточенному процесу збору всіх необхідних для будівництва документів ви отримаєте результат в самі стислі терміни. Це послуга “під ключ”, яка має на увазі ваше мінімальну участь в процесі.

Як швидко оформити будівельний паспорт в Києві та Київській області

Будівельний паспорт – документ, який необхідно отримати, якщо ви плануєте споруди на власному (або орендованому) земельній ділянці. Цей документ необхідний тим, хто збирається будувати на ділянці:

Житловий будинок до 2 поверхів;

Будинок для зберігання сільськогосподарського;

Дачу або котедж;

Госп. будівлі та гаражі;

Важлива вимога: для оформлення будівельного паспорта в Києві та Київській області будинок повинен бути не більше 2 поверхів у висоту (мансарда не враховується) і площею не більше 300 кв.м.

Що потрібно, щоб оформити будівельний паспорт?

Право на видачу подібних документів має виключно місцеве державна установа містобудування та архітектури. Саме туди необхідно звернутися з правильно заповненим заявою на отримання і зібраним пакетом документів. Щоб оформити паспорт, вам знадобляться такі папери:

  • Правильно заповнену заяву на отримання, в чому вам можуть допомогти наші фахівці.
  • Документ, що підтверджує ваше право володіння (або користування в разі оренди) обраним ділянкою, на якому буде проводитися будівництво (копія).
  • При наявності співвласників – їх письмову згоду на спорудження на спільній землі.
  • Готова схема забудови, яка повинна включати вказану відстань до сусідів, фасади та їх розміри, наявність зручних під’їздів до будівель (на випадок форс-мажору) і інженерні забезпечення.
  • Проект (якщо є).
  • Якщо на ділянці вже розташована будь-яка нерухомість – документи, що підтверджують право володіння нею.
  • При проведенні реконструкції будинку вам знадобиться копія техпаспорта.
  • Викопіювання з Генерального (детального) плану по Вашій ділянці.
  • Якщо ваш будинок – садовий або дачний, вам знадобиться довідка з відповідного товариства (садового чи дачного).

У будь-якому випадку, повний перелік необхідних документів саме для вашого випадку вам нададуть наші співробітники. Всі уточнення і збір пакету документів будуть завершені ще до початку робіт з оформлення будівельного паспорта, що дозволить уникнути непотрібних затримок і проблем з паперами.

Щоб оформлення паспорта на будівництво пройшло швидко і безболісно, дуже важливо знати закони України по його видачі. Оскільки зміни в законах про нерухомість вступають в силу щороку, ми рекомендуємо звертатися до професіоналів для гарантовано позитивного результату.

Повідомлення про старт будівельних робіт

Починаючи з 2011 року законодавство зазнало змін, був введений закон «Про містобудівну діяльність», що істотно змінило порядок оформлення дозвільних паперів на будівництво.

Складність процедури і список необхідних документів безпосередньо залежить від поверховості та розміру будівельного об’єкта. Це прописано у відповідному законі.

Оскільки ми говоримо про житлове або дачному будинку, мова піде про об’єкти I-II категорії. Для них не потрібно проводити експертизу проектної документації, так що процедура узаконення істотно спрощується. Подача всіх паперів в формі декларації також істотно спрощує введення садового будиночка в експлуатацію.

Дозвіл на зведення садових і невеликих житлових будинків розмірами до 300 кв.м можна оформити тільки з наявністю будівельного паспорта, без інших документів.

Термін оформлення повідомлення – 30 діб з дня подачі пакета документів, проте він може варіюватися в кожному окремому випадку. Наші фахівці на етапі консультації розкажуть вам про терміни отримання кожного паперу.

Повідомлення про старт будівельних робіт в Києві і області оформляє місцева Інспекція архітектурного контролю. Для його отримання необхідні такі документи:

  • Копія паспорта власника ділянки або орендаря.
  • Копія ІПН.
  • Копія стройпаспорта.
  • Копії документів, що підтверджують право володіння або договір оренди.

Якщо будівництво включає в себе проект, додатково необхідно надати:

  • Копію наказу про призначення архітектора для будівництва.
  • Сертифікат ГАП (копія).
  • Проектна документація.
  • Документ про призначення головного з авторського нагляду за будівництвом.
  • Повний перелік документів вам нададуть і допоможуть зібрати наші співробітники.

Пам’ятайте, що проведення будівельних робіт без відповідного дозволу тягне за собою відповідальність і призведе до призупинення будь-яких будівельних робіт на ділянці до його отримання.

Якщо у вас залишилися питання про оформлення необхідних документів, ви завжди можете звернутися до наших фахівців і отримати абсолютно безкоштовну консультацію.

Введення об’єкта будівництва в експлуатацію

Для того, щоб ввести будь-яку будівлю в експлуатацію, необхідно отримати відповідний дозвіл від приймальної комісії. Це в рівній мірі стосується новобудов, а також будівель, які пройшли ремонт, реконструкцію або реставрацію.

Будівля, не введене в експлуатацію, не можна використовувати – це тягне за собою штраф.

Щоб отримати дозвіл на експлуатацію будівлі, вам знадобиться:

  • Дозвіл на початок будівельних робіт.
  • Проведена фахівцем інвентаризація приміщення.
  • Декларація про закінчення будівельних робіт.

Після підбору пакету необхідних документів дому буде присвоєно унікальний номер, що відповідає номеру реєстрації в ДАБК. Також на цьому етапі будівлі присвоюється адреса (якщо необхідно).

Зворотнiй дзвiнок

—-

Залиште ваш номер телефону i ми передзвонимо вам.

 

×